Většinu zboží jsme schopni dodat do 5 pracovních dnů po celé ČR. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno do 5 dnů od prvního pracovního dne následujícího po svátku nebo víkendu.
Důležité upozornění: Dodací lhůtu do 5 dnů nelze dodržet, pokud zákazník platí bankovním převodem proforma fakturu. Platbu od banky obdržíme a zaúčtujeme do 3-4 dnů, poté zboží posíláme. Způsob jakým k vám zboží dopravíme volíme vždy dle velikosti aktuální objednávky. Ceny za dopravu zboží přepravní službou jsou odvozeny od hmotnosti a rozměru zásilky:
Jednotná cena zásilky po celé ČR (kromě zásilky obsahující podhrabové desky*) je 300 Kč.
- objednávky do 7 000,- Kč (bez DPH) cena za dopravu 300,- Kč
- objednávky nad 7 000,- Kč (bez DPH) doprava zdarma po celé ČR
*U zásilky obsahující podhrabové desky bude cena určena dle vzdálenosti, objemu a hmotnosti.
Pokud máte zájem o dopravu objednaného zboží mimo ČR kontaktujte nás na tel: +420 723 099 124, nebo e-mailem info@plotyunger.cz pro bližší informace.
Pokud si zvolíte před odesláním objednávky jako způsob dopravy osobní odběr, můžete si zboží vyzvednout v našem prodejním skladě na adrese:
PLOTY UNGER s.r.o., Školská 5, 789 01 Zábřeh (Po-Pá 7.00-16.00 hod.). Tel.: 774 490 541.
V momentě kdy bude zboží nachystáno, upozorníme vás e-mailem k jeho převzetí.
Obvyklé platební podmínky při dodávkách standardního sortimentu dodavatele jsou platba v hotovosti při předání, dobírkou nebo platba předem - převodním příkazem.
Pokud není uvedeno jinak záruka na veškerý sortiment je 24 měsíců.
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem), nebo osobně ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.
Dopravu reklamovaného zboží hradí kupující. Reklamované, opravené nebo vyměněné zboží zašleme zpět na naše náklady.
Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis sepsat.
Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.
Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.
Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.
Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.
V případě problému s dopravní službou, pište na adresu info@plotyunger.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury popřípadě číslo objednávky, Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování u nás.
Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka zboží objednat. O tomto odmítnutí zašle provozovatel informaci na mailovou adresu zákazníka.
Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.